Допомога клієнтам

Наша команда завжди готова допомогти.

Відповіді на поширені запити щодо покупки

Замовлення та доставка

Час доставки замовлення НОВОЮ ПОШТОЮ 1-4 дні.

Відправлення постачальники здійснюють при можливості 1-3 рази на тиждень.

У вихідні дні відправок немає.

Щоб створити свій обліковий запис, Вам достатньо зробити у нас замовлення і на вказану електронну пошту Вам прийде пароль від Вашого облікового запису, тобто логіном буде Ваша електронна адреса, а пароль буде відправлений Вам на електронну адресу.

Якщо замовлення в обробці – зможете написати нам (ми змінимо адресу).

Після відправки адресу може змінити клієнт самостійно на сайті Нової пошти.

Відстежувати замовлення Ви зможете на сайті Нової пошти.

Ні, ми не зберігаємо таку інформацію

Податок включений в ціну товару

Ні, доставка тільки по Україні та Новою Поштою.

Будуть тільки в тому випадку, якщо товари  знаходяться на одному складі.

Якщо потрібно поміняти предмет

Повернення та обмін

Обмін/поверненя можливі якщо товар підлягає обміну/поверненю.
Товар не повинен містити сторонніх запахів, бути у використанні та містити сліди приміряння або носіння.

Потрібно зробити відразу відмову або ж обмін.

Потрібно зробити відразу відмову або ж обмін.

Щоб отримати клієнтську підтримку напишіть Ваш запит у формі “Звяжіться з нами”, на сторінці “Контакти”

Якщо замовлення в обробці – зможете написати нам (ми змінимо адресу).

Якщо замовлення не відправлено (не передано НП, кур’єру), то можна скасувати.

Ні не можна, тільки чекати, коли товар буде доступний на сайті.